"Daca ai ajuns aici inseamna ca ai pasit prin miliarde de vise si ai descoperit ca interiorul tau e facut din caramel si inghetata, sunt sigura ca ai observat si ca viata are gust de fructe oricat ai incerca tu sa negi, iar la final stiu ca ti se pare ca totul miroase a vise asa ca nu te speria: Bine ai venit in lumea mea ^_^!"

marți, 10 august 2010

figurine de jeleu

am fost absolut convinsa ca viata te distruge mereu atunci cand ai curaj sa faci lucruri interzise, inca sunt convinsa dar am decoperit ca asta nu prea conteaza oricat de amara si acra ar fi ea, exista in lumea asta si figurine de jeleu. Cine sunt ele asta e usor de zis, sunt acele siluete pline de emotii colorate ca niste borcane cu bomboane. Si stii ca ei sunt pentru ca vin mereu la tine sa-ti coloreze fata de turta dulce cu un zambet din frisca. 
 Asa am ajuns sa tratez si problema multiplelor existente din capul meu, am descoperit ca in capul meu la o masa rotunda, dintr-o camera de piatra cu miros de praf medieval si gust de curaj cavaleresc, stau mai multe persoane facute din caramel si discuta tot timpul, intr-un fel e destul de interesant sa le asculti. Apoi incepi sa te intrebi daca nu le doare gura de la atata vorba si iti arunci privirea obosita pe fereastra si observi ca in capul meu exista autostrazi pe care circula cu regularitate vise, mici si mari. Si apoi ajungi sa distingi forme si marimi de norisori roz cu gust de cirese si gref, ce plutesc peste tot. 
 Apoi faci ca si mine: tragi linie si o iei de la capat, avand in gand concluzia cum ca in fiecare cap exista o lume unde intr-o camera de piatra la o masa rotunda discuta multi omuleti de caramel. 

Acest post il dedic la doua persoane foarte dragi mie care au un suflet de jeleu fructat.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu