"Daca ai ajuns aici inseamna ca ai pasit prin miliarde de vise si ai descoperit ca interiorul tau e facut din caramel si inghetata, sunt sigura ca ai observat si ca viata are gust de fructe oricat ai incerca tu sa negi, iar la final stiu ca ti se pare ca totul miroase a vise asa ca nu te speria: Bine ai venit in lumea mea ^_^!"

marți, 10 august 2010

Inapoi acasa

... stateam pe scara si ma simteam ca o cutie goala de ciocolata, pentru ca am descoperit ca atunci cand iti faci curaj sa spui lucrurilor pe nume si sa-ti expui macar cateva din sentimente, exact atunci cineva se gaseste sa te doboare si sa te faca sa regreti. Ceea ce simti dupa este chiar neinteresant, emotiile curg una dupa alta si te fac sa decazi in acordurile fine a milioane de arome de cafea...asa am ajuns sa ma simt ca o cutie goala de ciocolata, lucru neinteresant dealtfel, dar ce voiam eu sa subliniez era faptul ca lumea stie cum sa te faca sa te simti prost, si chiar se bucura cand reuseste...
Interesant este faptul ca toti se feresc de sentimente si acum cred ca stiu de ce, insa sunt hotarata sa nu fiu ca restul,pentru ca sentimentele imi alimenteaza pofta de viata si visele. Intr-o buna zi lumea toata va fi iar plina de sentimente si atunci toti vor simti ca viata are gust de amintiri,de trairi si de vise.

Un comentariu:

  1. Mi-a plăcut comparaţia cu cutia goală de ciocolată. Niciodată nu m-am gândit la asta, dar este o comparaţie absolut excelentă, trebuie să recunosc. Îmi place.
    Şi de ce să fugim de sentimente? De ceea ce simţim? Nu, domnule, stai acolo şi înfrunţi, plângi, râzi, nu contează. Asta face parte din viaţă şi ea trebuie trăită.

    Că veni vb., e o plăcere pt alţii să îşi bage nasu' unde nu le fierbe oala şi totodată să-ţi prăjească ouăle ~x( dar nu prea avem ce să facem, se întâmplă şi atât .

    RăspundețiȘtergere