"Daca ai ajuns aici inseamna ca ai pasit prin miliarde de vise si ai descoperit ca interiorul tau e facut din caramel si inghetata, sunt sigura ca ai observat si ca viata are gust de fructe oricat ai incerca tu sa negi, iar la final stiu ca ti se pare ca totul miroase a vise asa ca nu te speria: Bine ai venit in lumea mea ^_^!"

sâmbătă, 14 august 2010

...ea....

     Initial am vrut sa scriu despre "cai verzi pe pereti" apoi insipirata de intamplarile de zi cu zi am ales sa scriu despre ea: 
   ~~Si daca aveti curiozitatea sa intrebati cine este ea?~~
   ~~Atunci va raspund simplu ca ea este fericirea din necunoscut, savoarea din aroma capsunilor si inghetata din zilele de depresie, ea este o poveste fara inceput si fara sfarsit care a inceput intr-o zi cu portocale in loc de soare si cu frisca in loc de nori.
     

     Ea este una dintre cei multi si totodata unica intre noi toti, este veselia torturilor abia terminate, este parfumul obraznic al fructelor vulgar de coapte si in final ea este zambetul de pe fata mea si stralucirea din ochii mei.
     Pentru ca fiecare din noi are pe cineva special care sa le fie acolo mereu cu sfaturi si cu vorbe dulci, care sa faca limonada in ziele in care viata ne da lamai si sa cante impreuna cu noi atunci cand viata ne imbata de fericire. Asa eu o am pe ea. Si o sa am placerea egoista de a nu va da amanunte mai concrete despre ea,pentru ca atunci toti veti vrea sa o aveti pe ea, iar ea este a mea....desi este total nesimtit din partea mea sa-mi atribui un lucru asa de frumos precum fiinta ei.

     Stiu ca v-am bagat in ceata si ca v-am enervat cu acest post plin de nonsensuri, dar postul asta i-l dedic ei si ea stie cum sa aprecieze nonsensul din postarea mea.

                                       ~~TE IUBESC!~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu