"Daca ai ajuns aici inseamna ca ai pasit prin miliarde de vise si ai descoperit ca interiorul tau e facut din caramel si inghetata, sunt sigura ca ai observat si ca viata are gust de fructe oricat ai incerca tu sa negi, iar la final stiu ca ti se pare ca totul miroase a vise asa ca nu te speria: Bine ai venit in lumea mea ^_^!"

duminică, 15 august 2010

^_^Bagaje^_^

      De exemplu uneori stai si te gandesti la lucruri, nu prea conteaza ce fel de lucruri, pot fi amintiri sau chestii total neinteresante sau la chestiuni de importanta nationala sau pur si simplu la nemurirea sufletului, en fin. 

      Ideea, ce voiam eu sa spun este ca uneori si eu ma gandesc la lucruri, asa cum faceam azi, ma gandeam destul de contrazisa intr-o discutie total imaginara in cap la mine cate lucruri pot sa incapa intr-un bagaj. Pentru ca ma gandesc eu un bagaj e intodeauna un bagaj si trebuie sa fie consistent, dar daca bagajul este mult prea mare atunci nu mai e bagaj si in final cam cat de mare trebuie sa fie un bagaj, avand in vedere ca un bagaj nu are niciodata tot ce-i trebuie detinatorului. Bineinteles la mine in cap un bagaj poate sa contina orice, stiti tipul acela de bagaj in care incape un elefant, in care poti ascunde toata jungla si animalele ei. En fin la mine in cap un bagaj nu mai este bagaj este o cutie cu chestii si asa cum am afirmat mereu in cutiile cu chestii nu se umbla, dar asta deja este alta poveste.

    Desi toata dimineata m-a preocupat problema bagajelor, in final am ramas la ideea cum ca un bagaj este un loc cu lucruri pe care le folosim atunci cand plecam, asa ca un bagaj nu este niciodata suficient de bine echipat si nici mult prea bine echipat, un bagaj este un bagaj si trebuie sa-i multumesti ca exista asa imperfect cum este el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu